Cuteki cute

Followers

Friday 18 March 2011

ya,allah,,aku seorang yg lemah,,:(

Tuhan ,
aku adlh hamba yang hina ,
menadah tangan bermunajat padaMu ,
berdoa meminta redha dariMu ,
ya Tuhan ,
ampunilah aku ,
ampunilah segala dosa dan salahku ,
terimalah taubatku ,
bimbinglah aku ,
berilah taufiq dan hidayahMu ,
kurniakanlah rahmatMu .

Tuhan ,
sekarang aku tiba di dua persimpangan ,
dua haluan ,
dua jalan ,
tetapi pada hakikat untuk mencari kasih sayangMu ,
berilah aku petunjukMu ,
aku memohon padaMu ,
cerminkanlah padaku ,
apa yang terbaik buat diriku ,
apa yang terbaik buat hamba2Mu ,
pimpinlah aku ,
bantulah aku ,
dan apa yang terbaik buat agamaMu .

Tuhan ,
aku amat menyintaiMu ,
aku menyesali perbuatan ku ,
aku malu padaMu ya Allah !!
aku memohan keampunan atas sgl maksiat yang telah aku lakukan terhadapMu ,
terimalah aku sebagai tetamuMu di syurga ,
aku merinduiMu !!
aku mencintaiMu !!
aku ingin bertemuMu ya Allah !!

No comments:

Post a Comment